niedziela, 3 lutego 2013

Liebster Awards


Zostałam nominowana do Liebster Awards przez http://everythingyoudoismagic69.blogspot.com/2013/01/libster-awards.html dziękuję za nominację. 

Pytania i odpowiedzi
1 .Ile masz lat ? 
1. Można powiedzieć że już 13. Brakuje mi 3 dni. 2 . Co słuchasz oprócz 1D ? 
2. Duże tego lubię bardzo dużo artystek, artystów i zespołów. Ale największą obsesje mam na punkcie One Direction.3. Chciała byś , żeby Harry prostował włosy ? 
3.Nie. Kocham jego czuprynkę. Wygląda tak słodko jak taki mały dzieciak. 4 .Wolisz Nialla , gdy jest brunetem czy blondynem ? 
4. W obydwóch kolorach jest mu bosko. On cały jest boski.5 . Lubisz Zayna z pasemkiem czy  raczej bez ? 
5. Raczej bez nie lubiłam tego porównywania Zayna do rożka (loda). Hahaha chociaż muszę przyznać było to zabawne. 
6 . Wolisz być na koncercie 1D czy na podpisywaniu płyt ? 
6. Na koncercie bo mogłabym patrzeć na nich dłużej. I ogólnie więcej się pobawić, a na końcu zemdleć z wrażenia.
7 . Który z chłopaków jest Twoim mężem ? 
7. Wszyscy. Nie umiem wybrać jednego. Trzeba połączyć ich w jednego  wtedy będzie idealny mąż z lokami Hazzy, śmiechem Nialla, oczami Zayna, tyłkiem Lou i charakterem Liama. 
. Kiss You czy Live While We're Young ? 
8. Obie piosenki mogę słuchać i słuchać i słuchać i mi się nie znudzą trudny wybór.
9 .Lubisz Little Mix ?
9. Lubię kilka ich piosenek, a dziewczyny wydają się naprawdę fajne. 10 . Który teledysk chłopaków najbardziej lubisz ? 
10. Najbardziej Kiss You pokazuje 1D takich jakich ich poznałam i w jakich się zakochałam. Są sobą i to kocham w tym teledysku. 11 . Chciała byś mieszkać w Londynie ?  
11. To jest jedno z największych marzeń jakie mam. Chciałabym się tam uczyć. Londyn to miasto które kocham od 5 roku  życia i chyba nigdy nie przestanę.
    

Blogi które nominuję :
Moje pytania:
1.Od jak dawno jesteś directionerką? 
2. Masz ulubioną książkę jak tak o czym opowiada? 
3. Gdybyś miała do wyboru dobrą szkolę w Londynie lub przyjaciele co byś wybrała?
4. Jaka jest wasz ulubiona pineska 1D z UAN i TMH? 
5. Za co kochasz One Direction? 
6. Będziesz dobrze wspominać czasy kiedy należałaś do 1D Family? 
7. Ulubiony kolor?
8. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie to gdzie?
9. Twoje największe marzenie?
10. Słuchasz czegoś oprócz 1D? 
11. Ulubiona potrawa? 

1 komentarz: